השר פרוש תוקף את נתניהו וגם מתנצל: "זה לא אישי"

    מערכת האתר No Comments on השר פרוש תוקף את נתניהו וגם מתנצל: "זה לא אישי"

    מתקפה חריפה מאד של השר מאיר פרוש מיהדות התורה על התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפלגתו כלפי הציבור החרדי וטען לאי כיבוד הסכמים מצידם : "אנחנו לא מקבלים מצב שלא מבצעים את ההסכמים שנחתמים". יחד עם זאת השר פרוש התנצל על דברים פוגעניים שאמר כנגד רה"מ: "בלהט הדברים אמרתי דברים פוגעניים על ראש הממשלה. זה לא היה צריך להיות אישי"

    מאיר פרוש צילום: פלאש 90
    22:11
    01.05.24
    נתי קאליש No Comments on בלעדי: הבחורים שנפצעו בפיגוע בירושלים מספרים על הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר לענייני ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש ליענקל'ה פרידמן ב"מהדורה המרכזית": "זה שיש אצל הערבים עודף מרץ בתקופה האחרונה, זה מהסיבות שלהם. אולי בגלל שמכים בהם הם מרגישים יותר פופולאריים בציבור שלהם""אתמול התראיינתי ואמרתי את דעתי. בלהט הדברים אמרתי דברים פוגעניים על ראש הממשלה. זה לא היה צריך להיות אישי אבל זה מה שרווחת בציבור שלנו שלא מוכן לקבל שההסכמים משתהים".

    לגבי חוק הגיוס אמר השר פרוש: "גם אם אני אומר משהו ואני נשמע בודד – אנמ חייל של גדולי ישראל. אני חושב שלגבי הדברים החשובים כמו גיוס שהיו נושאים חשובים בסיכומים""אני מספיק עירני לדעת מה דעת הציבור שלנו והביקורת על חוסר קידום ההסכמים היא קשה. אני מאיר פרוש, לא עליתי כדי לדברר את בן גביר. היינו אופוזיציה לצידו של נתניהו, ואני לא רוצה להיות במצב שאני מאיים על שלמות הקואליציה. אבל צריך לדעת מתי הדברים יתבצעו"

    על מירון אמר השר פרוש: "אם לא היינו עושים, היו אומרים 'למה לא עשיתם'. אנחנו מרחיבים את יכולות החגיגה, ויוצרים מצב חדש שיהיה בהילולת הרשב"י. זו תהיה בשורה גדולה. אני יודע בבירור, גם אם כולם יצאו שמחים מההילולא – שיש הבדלים בין הקהילות. אני ויוסי דייטש השקענו הרבה זמן שלכולם תהיה הרגשה טובה שהרשב"י שלהם. רשב"י לכל".

    "כמובן שיהיה אירוע לזכר קדושי מירון, הוא יהיה לבקשתם בסגנון מכובד, עם רבנים שיבואו לחזק" סיפר השר והוסיף: "ועדת החקירה הממלכתית כיוונה והמליצה שהסדרנים יהיו מבני המגזר החרדי. זה מה שיהיה בעזרת ה השנה".

    האזינו



    0 תגובות